×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمامی ظرفیت‌های مغفول مانده روستاهای کاشمر شناسایی شده است

ولی‌الله واعظ طبسی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مهم شهرستان از جمله نیروی انسانی و ارکان مدیریتی و مردم عنوان کرد: در تمامی روستاها کارگروه اشتغال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کارگروه اشتغال تمامی ظرفیت‌های مغفول مانده روستاها شناسایی شده است، اظهار کرد: پارسال توسط بنیاد برکت ۵۳ اشتغال در روستاهای هدف ایجاد شد.

بخشدار بخش فرح دشت عنوان کرد: برای اولین بار سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان به مرکز نیکوکاری فرح‌آباد که زیر نظر کمیته امداد قرار دارد تخصیص یافت و منجر به ایجاد ۱۲۲ شغل در تمامی روستاها به تناسب جمعیت شد.

وی همچنین تصریح کرد: طرح تحول روستایی با هدف مشارکت نهادهای اجتماعی، مشارکت مردمی نهادهای انقلابی و خیرین و استفاده از مجموعه‌های موجود شناسایی دقیق نیازها، رصد، پیگیری و اجرایی پروژه‌ها و تسهیل گری میان مردم و دستگاه‌های اجرایی در دست اجرا است.

واعظ طبسی گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان با مشارکت مردمی در ۴ سرفصل کمک به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، کمک به اصلاح شبکه آب، واگذاری زمین برای طرح‌های عمرانی و خدماتی، کمک به ساخت فضای آموزشی فرهنگی و بهداشتی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت ۱۳ پروژه و سر فصل عمرانی به مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان اجرا شده است، از اجرای ۳۶ هزار و ۹۰۰ متر زیرسازی معابر به مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال و اسفالت معابر به متراژ ۳۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال از محل قیر تهاتری در روستاهای این بخش خبر داد.

بخشدار فرح دشت با بیان اینکه اعتبارات دهیاری‌ها نسبت به سال قبل ۴۳ درصد افزایش یافته است، افزود: سال گذشته اعتبارات دهیاری‌ها ۱۲ میلیارد تومان بوده که به نسبت ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری هزینه شد.

ایسنا

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.