×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۸ متر مربع سرانه ورزشی فضای روباز در شهرستان خلیل‌آباد

محسن نظری در خصوص برنامه‌های ایام تابستان و اوقات فراغت این اداره توسط هیأت‌های مختلفی که در سطح شهرستان فعال هستند، گفت: تمامی تلاش روسای هیأت‌های ورزشی ایجاد فضاهای مفرح و شاد برای جوانان و نوجوانان در ایام تابستان است.

وی افزود: در همین راستا کلیه هیأت‌های ورزشی سطح شهرستان برنامه‌های ورزشی خود را تنظیم کرده و در ایام تابستان فعال هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل‌آباد با بیان اینکه اجرای دو زمین چمن مصنوعی برای روستاهای ارغا و نقاب از بخش مرکزی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است، پیگیر هستیم تا از طریق بخشداری مرکزی و یا دهیاران و اعضای شوراهای روستا در این دو روستا زمین مناسب در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

نظری با اعلام اینکه در حال حاضر ۸ متر مربع سرانه فضاهای ورزشی روباز در شهرستان به ازای هر یک شهروند خلیل‌آبادی داریم، در رابطه با پروژه ۳۲ هکتاری مجموعه ورزشی شهرستان که رها شده است، افزود: در حال حاضر به صورت موقت این فضا در اختیار انجمن صنفی کارگران برای ورزش‌های کارگری در نظر گرفته شده است، لذا پیگیر هستیم تا این مجموعه به سر و سامانی برسد.

 

ایسنا : چهارشنبه ۷ تیر۱۴۰۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.