×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگاه قضا در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم مماشاتی را نمی‌پذیرد

علی‌اکبر تقی‌نژاد، رئیس دادگستری شهرستان کاشمر، در دیدار رئیس دامپزشکی این شهرستان، با وی ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه دامپزشکی، اظهار کرد: فعالیت‌های این اداره در حوزه سلامت و بهداشت عمومی مؤثر بوده و مجموعه دادگستری در تمام جوانب، آمادگی هرگونه همکاری را با دامپزشکی شهرستان دارد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در خصوص امنیت غذایی و سلامت مردم هیچ‌گونه مماشاتی را نمی‌پذیرد و از اقدامات قانونی و صیانتی شبکه دامپزشکی استان قاطعانه حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان کاشمر نیز در این دیدار امنیت غذایی مردم را یکی از مطالبات عمومی و از مهم‌ترین اولویت‌های پیگیری حقوق عامه ذکر کرد و افزود دغدغه‌مندی و مطالبه گری مسئولان حاضر نشان از دلسوزی و پیگیری جدی این امور برای ارتقاء سلامت جامعه دارد.

وی در بحث تأمین امنیت غذایی و بهداشتی مردم، به برخورد‌های کیفری قاطع و شدید با رویکرد پیشگیرانه با کسانی که به صورت گسترده امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند تأکید کرد.

سعید خانزاده، رئیس شبکه دامپزشکی در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، اظهار کرد: اینکه دستگاه قضا به مقوله بهداشت و سلامت عمومی توجه جدی دارد، جای تقدیر است.

وی نظارت بر بهداشت عمومی از طریق نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی را از جمله مهم‌ترین وظایف حاکمیتی و استراتژیک دامپزشکی ذکر کرد و افزود: در حال حاضر نظارت دقیق بر مراکز توزیع و پخش مرغ و همچنین ساماندهی و رفع نواقص کشتارگاه از اولویت‌های مهم این شبکه ذکر کرد.

 

ایکنا

چهارشنبه : ۷ تیر ۱۴۰۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.