×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی میز خدمت برای دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در کاشمر

 

بنا بر این گزارش سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر و رئیس شبکه دامپزشکی و با حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم با برپایی میز خدمت به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم رسیدگی کردند.

رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر درحاشیه یرپایی میزخدمت گفت:هدف از برپایی میزخدمت در محل برگزاری نماز جمعه آشنایی مسئولین ادارات با مشکلات مردم از نزدیک و بصورت چهره به چهره است.

دکتر سعید خانزاده ادامه داد:میزخدمت فرصتی است برای دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین و کسانی که به دلایل مختلف فرصت پیگیری و حضور در ادارات و حل مشکلاتشان را ندارند.

وی برپایی میز خدمت را بسیار موثر درحل برخی از مشکلات دانست وبیان کرد: عمده درخواست های مطرح شده از سوی دامداران سم رایگان برای مبارزه با انگلهای خارجی، واکسیناسیون و آموزش متناوب می باشد.

خانزاده هدف اصلی از برپایی میز خدمت را تبیین برنامه های دولت و سازمان دامپزشکی عنوان کرد و اظهار داشت نیاز است مسئولان با برخورد خوب و تعامل با مردم امید را در جامعه افزایش دهند‌.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با حضور در بین مردم، پاسخگوی درخواست های ایشان بوده و در پیشبرد اهداف سازمانی با شهروندان عزیز همراه باشیم و اقدامات موثری در جهت حفظ سرمایه دامی و ارتقاء سطح بهداشتی جامعه انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.