×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 20 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بلع موادمخدر، جوان ۳۲ ساله را به کام مرگ کشاند

سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر این که جوانی ۳۲ ساله به علت مسمومیت شدید ناشی از موادمخدر به یکی از بیمارستان های شهرستان کاشمر منتقل شده است، پی گیری موضوع در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۳۲ ساله که بصورت بلع انباری مقداری تریاک را از استانی دیگر به شهرستان کاشمر انتقال داده بود به علت بازشدن یکی از بسته های موادمخدر دچار مسمومیت شدید شده و سریعاً پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این که مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از حضور در بیمارستان و در بررسی های به عمل آمده یک کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که بصورت بلعی در معده وی بود را کشف کردند، گفت: متأسفانه با وجود تلاش کادر درمان بدلیل باز شدن یکی از بسته های تریاک در معده این جوان به کام مرگ کشیده شد.

فرمانده انتظامی کاشمرضمن هشداربه کسانی که در زمینه حمل مواد مخدر اقدام می کنند گفت این گونه اقدامات تبهکارانه علاوه بر از دست دادن جان خود هزینه سنگینی برای آنان به دنبال خواهد داشت و پلیس با اقتدار کامل با هرگونه تخلف در چارچوب قانون بصورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس کاشمر

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.