×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جایگاه سی ان جی شهر ریوش افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه,جواد بلندی مدیر‌منطقه در مراسم افتتاح جایگاه سی ان جی شهرداری‌ریوش گفت: ابنیه این جایگاه در زمینی به‌مساحت حدود یک هزار متر مربع با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال توسط شهرداری و تخصیص تجهیزات با هزینه ای بالغ بر۸۰میلیارد ریال از سوی وزارت نفت با هدف افزایش سبد سوخت در این شهرستان سخت‌گذر با ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف فرهنگی، تاریخی و گردشگری، در راستای بهینه‌سازی مصرف‌سوخت ، حفظ محیط‌زیست و رفاه حال هموطنان گرامی به بهره برداری رسید.

بلندی‌اظهارداشت: این‌جایگاه، سی‌وسومین جایگاه تک منظوره سی ان جی درحوزه عملیاتی منطقه تربت حیدریه است که با کمپرسوری به ظرفیت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مکعب برساعت از طریق ۳ دیسپنسر و۶ نازل فعال در ۳ سکو، سوخت پاک و ارزان سی ان جی را به مراجعین محترم عرضه می‌نماید.

مدیرمنطقه‌ تربت‌حیدریه‌ اذعان کرد: با افزایش‌ جایگاه‌های‌ سی‌ان‌جی‌ درسطح‌منطقه،انتظارمی‌رود،متوسط‌مصرف‌ این‌سوخت‌پاک‌وارزان،‌ روزانه‌‌‌ به ۳۰۰هزار مترمکعب‌‌ برسد و‌  معادل‌ آن‌ شاهد صرفه‌جویی‌ در مصرف‌بنزین‌باشیم.

وی بیان کرد: توسعه و احداث جایگاه های سی ان جی از جمله اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای توسعه سبد سوخت بخش حمل و نقل، بهینه سازی مصرف سوخت و حفظ محیط زیست می‌ باشد وتصریح کرد:این جایگاه به‌عنوان بیست و سومین جایگاه، از سی و سه جایگاه سی ان جی حوزه عملیاتی منطقه است که با تامین تجهیزات از سوی وزارت نفت به شهرداری به یمن ولادت باسعادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع)در شهر ریوش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم خدایی معاون استاندار خراسان رضوی ،نیک بین نماینده مجلس در شورای اسلامی ،فرماندار،شهردار و رییس شواری شهر ریوش از مدیر منطقه تربت حیدریه و کارشناسان ذیربط که با انجام کار تیمی در کنار مسئولین دولت مردمی شهر ریوش سبب تسریع در راه اندازی جایگاه شد تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان دکتر خدایی معاون استاندار با اهدای لوحی که به امضای نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مقامات شهرستان رسیده بود از مدیر منطقه تربت حیدریه تجلیل بعمل آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.