×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رمزگشایی ۵ فقره سرقت جلو عابر بانک بصورت زاغ زنی در کاشمر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر انتقال وجه و کسر پول از حسابشان به صورت غیرمجاز، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کاشمر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این که با تحقیقات نامحسوس و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمی جلو عابر بانک توقف می کند و به محض این که افراد پیر و سالخورده جهت عملیات بانکی به عابربانک مراجعه می کنند از فرصت استفاده کرده و با سوء اسفاده از کهنسالی و پیری برخی مراجعه کنندگان درخواست انجام عملیات بانکی برای آن ها را می کند.

سرهنگ احمدی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشمر توانستند متهم را که اقدام به انتقال وجه از حساب مالباختگان به حساب شخص ثالث می کند شناسایی و وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت بصورت زاغ زنی مقابل عابربانک ها اعتراف که در ادامه با هماهنگی مقام قضائی مبلغ ۹۰ میلیون ریال وجه سرقتی به حساب مالباختگان عودت شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ در صورتی که با عملیات بانکی آشنایی ندارند سعی کننن کار بانکی خود را به افراد مورد اعتماد واگذار کنند.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد کسانی که به‌ این‌ صورت مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند جهت تنظیم شکوائیه به پلیس آگاهی مراجعه نمایند ضمنا مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما شهروندان گرامی از عملکرد پلیس و یا تماس باشماره تلفن ۵۵۲۲۰۴۵۰ داشته باشند.

 

انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.