×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین تکلیف زمین‌های معوض شهرداری بردسکن

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی امروز گفت: این مشکل که چندین سال گریبانگیر مردم بردسکن بود با پی گیری های انجام شده مسئولان امر و با موافقت اداره کل راه و شهرسازی مرتفع شد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین افزود: واقع شدن این پروژه در کنار گذر و مسئله زیست محیطی آن که در مجاورت زمین های طرح نهضت ملی مسکن در جنوب بردسکن قرار دارد از مهمترین مشکلات این زمین هاست.

وی گفت: با پی گیری های انجام شده مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری زمین در شمال شهر بردسکن اقدام کند و زمین های فعلی که در سفر استاندار قرعه کشی شده است منتفی و پس از تعیین تکلیف مجددا زمین نهضت ملی مسکن قرعه کشی خواهد شد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود:همچنین به تازگی دولت اعتبار مالی برای روکش کردن آسفالت محور بردسکن به سبزوار و بردسکن به بجستان اختصاص داد.

حجت الاسلام و المسلمین نیک بین گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان بردسکن استقرار اداره آب منطقه ای است که دیگر کشاورزان نیازی ندارند برای انجام کارهای خود به اداره کاشمر مراجعه بکنند.

او افزود: همچنین به تازگی ۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری های بردسکن، انابد و شهرآباد خریداری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.