×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مددجویان بهزیستی توان تهیه جهیزیه را ندارند

علی حمیدی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: بهزیستی کوهسرخ بیش از یک سال است که به صورت مستقل خدمات خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی نبود اورژانس اجتماعی را یکی از مشکلات بهزیستی این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: اگرچه به دلیل جمعیت کم شهرستان امکان استقرار اورژانس اجتماعی نیست اما پیش بینی یک نیروی تخصصی برای شهرستان به لحاظ حجم آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

رئیس بهزیستی شهرستان کوهسرخ بیان کرد: امیدواریم هر چه زودتر ارتقاء نمایندگی بهزیستی کوهسرخ در دستور کار قرار گیرد یا لااقل چارت سازمانی ارتقاء یابد، اکنون با این حجم کار فقط سه نیرو داریم.

وی ادامه داد: به لحاظ عدم وجود درامد کافی، محرومیت منطقه و قهر طبیعت، باید هر چه زودتر برقراری حق پرستاری برای معلولان شدید و خیلی شدید و برقراری مستمری برای پشت نوبت‌ها در شهرستان‌های محروم‌تر از جمله کوهسرخ انجام شود.

حمیدی با اشاره به اینکه اکثر مددجویان بهزیستی در کوهسرخ برای تهیه جهیزیه با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: با تورم موجود، بهزیستی نتوانست آن گونه که باید کمک‌های موردی مورد نیاز را به مددجویان پرداخت کند.

وی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان کوهسرخ با تعداد ۱۲۰۰ پرونده بالغ‌ بر ۳۰۰۰ نفر جامعه هدف تحت پوشش دارد، افزود: تمام مددجویان بهزیستی از خدمات مستمر و غیرمستمر بهره‌مند می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.