×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دو گانه سوز کردن ۳۵ نانوایی در کاشمر

محمد شجعی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کاشمر از نانوایی‌های شهرستان به جهت همکاری و تأمین قوت مردم تقدیر و اظهار کرد: تأمین سوخت دوم نانوایی‌ها، افزایش سهمیه آرد، دوگانه سوز کردن ۳۵ واحد نانوایی، تولید و ذخیره سازی آرد با همکاری کارخانه آرد، افزایش ساعات کاربرخی از نانوایی‌ها و بازرسی‌های مستمر از جمله اقدامات در راستای تأمین نان شهرستان طی سرمای اخیر در سطح شهرستان بود.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در ادامه همچنین گفت: اقدامات بموقع و تصمیمات اصولی در جلسات ستاد مدیریت بحران با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی باعث کمترین خسارت به بخش کشاورزی شهرستان شده است.

وی افزود: قبل از ورود جبهه سرما اطلاع رسانی متنوعی به بهره برداران بخش کشاورزی صورت گرفت.

شجعی اظهار کرد: جلسات متعدد با مرغداران و دامداران با حضور رؤسای ادارات شرکت نفت و گاز به جهت تأمین سوخت این واحدها برگزار شد که با هماهنگی صورت گرفته خروجی آن باعث کمترین خسارت به این بخش شد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: با تأمین سوخت مایع برای ۱۹ مرغداری از وارد شدن تلفات به ۶۳۰ هزار قطعه مرغ گوشتی جلوگیری و با برگزاری جلسه با مرغداران و زنجیره پیشرو صالح با فرماندار شهرستان در خصوص تشریح وضعیت موجود باعث هماهنگی هرچه بیشتر امورات شد.

وی بیان کرد: تأمین و توزیع ۱۵۰ تن انواع نهاده‌های دامی، توزیع ۱۵ تن آرد و همچنین توزیع ۵ هزار لیتر نفت سفید از جمله اقدامات امور عشایر شهرستان با همکاری شرکت امیر دشت ترشیز برای بخش دامداری بوده است.

شجعی اظهار کرد: تیمی‌های برآورد خسارت در حوزه‌های تولیدات گیاهی و دامی و صنایع غذایی تشکیل و در مناطق مختلف به جهت برآورد خسارت باهمکاری بیمه محصولات کشاورزی وارد عمل شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر تصریح کرد: جلسات هماهنگی قرارگاه امنیت غذایی شهید امانی با هدف هماهنگی بازار برای کمک در مصرف بهینه برگزار که با تشکیل تیم‌های متعدد و حضور در سطح بازار و همکاری بسیار خوب کسبه شاهد کاهش مصرف گاز در این حوزه نیز بودیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.