×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی از دو شهروند کاشمری با ترفند شما برنده شده اید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبرى پلیس، سرهنگ” حسین احمدی”‌ در تشریح این خبر بیان داشت: در پى مراجعه ۲ شهروند به پلیس آگاهی مبنى بر کلاهبراری ۱۰۰ میلیون ریالی به روش((شما برنده شدید)) از آن ها، رسیدگى به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی‌ افزود: مالباختگان در اظهاراتشان عنوان کردند چند روز پیش فردی طی تماس تلفنی و با این ترفند که شما برنده جایزه یکی از برنامه های رادیویی شده اید و با شگردهای مختلف مشخصات کارت بانکی و رمز دوم را به دست آورده و اقدام به برداشت پول از حساب کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات صورت گرفته ۲ متهم را در خارج از شهرستان شناسایی و ضمن عودت مبلغ کلاهبرداری شده با دستور مقام قضائی، پرونده جهت سیر مراحل قضایی به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در خصوص پیشگیرى‌ از وقوع این گونه جرایم به شهروندان توصیه کرد؛ فریب افرادی که با آن ها تماس گرفته و یا با ارسال پیامک اعلام می کنند که شما برنده شده اید را نخورند و هیچ وقت مشخصات کارت بانکی و رمز پویا خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.
شایان ذکر است پلیس فتا از شهروندان مى‌خواهد درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع شوند.

معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس کاشمر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.