×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایران از فتنه های سنگینی به سلامت عبور کرده است

 تاثیرگذاری تحریم ها روز به روز کمتر می شود

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری شخصی است که تمام سلایق از اقشار و سن و حزب های مختلف را متحد می کند و این عنصر قوی انسجام دهنده است که دشمنان به دنبال این هستند که این عنصر قوی را از مردم بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم در ۹ دی کار بزرگی انجام دادند و زمانی که در فتنه ۸۸ با وجود تمام مشکلات اقتصادی، مردم دیدند که رهبر در وسط میدان تنهاست حماسه ۹ دی را آفریدند، خاطرنشان کرد: ما رهبر خود را تنها نخواهیم گذشت و راه رهبر را محکم ادامه خواهیم داد و دشمنان آرزوی خود برای تضعیف رهبری در بین مردم را به گور خواهند برد.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و فشارهای معیشتی امروز وجود دارد و دل هر مومن و انقلابی را به درد می آورد، تصریح کرد: تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی بیشتر می شود و کمتر نمی شود ولی تاثیرگذاری این تحریم ها روز به روز کمتر می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی امروزه زیرساخت هایی را می سازد که در حال حاضر دیده نمی شود و باید زمان بگذرد تا این اقدامات نمایان شود، اذعان کرد: این کشور از فتنه های سنگینی عبور کرده ولی باید منتظر فتنه های سنگین تری باشد، آمریکا دوست ما نخواهد شد چون به دوستان خود هم خیانت کرده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه اتفاقات نشان می دهد که آینده به ضرر آمریکا پیش می رود، عنوان کرد: آمریکا به دنبال طولانی شدن جنگ روسیه و اوکراین است و مطمئنا اتکاء روسیه به چین و ایران بیشتر و از طرفی آمریکا ضعیف تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران راه اقتدار را پیش گرفته و ادامه خواهد داد و آمریکا با شهادت حاج قاسم، او را در پیش ملت ایران عزیزتر کرد، افزود: دشمنان از اسم و تصویر حاج قاسم هراس دارند و مطمئنا به دنبال تخریب حاج قاسم هستند.

یارخراسانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.