×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای ایجاد ناحیه صنعتی با کمبود زمین مواجه‌ایم

مرتضی شرف‌الدین شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته اگرچه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، زمین ۴۱ هکتاری حد فاصل روستای کوشه و ایور را به شرکت شهرک‌های صنعتی معرفی نمود و در نزدیکی آن تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز و انشعابات هم قرار دارد اما به دلیل اینکه اخیراً چند معارض پیدا شد با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

وی تصریح کرد: هرچند این منطقه در استعلام‌های منابع طبیعی و آبخیزداری اراضی ملی ثبت شده اما جهاد کشاورزی زمین را جزء مستثنیات اعلام نموده است.

فرماندار کوهسرخ بیان کرد: در خصوص اراضی شهرستان با یک مشکل جدی مواجه هستیم و آن خرده مالکی است، متأسفانه در داخل شهر و روستاها زمین چند هکتاری به سختی پیدا می‌شود و همه خرده مالک هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکل موجود تلاش می‌شود ضمن توافق با معارضین همان زمین ۴۱ هکتاری، هر چه زودتر اقدامات اولیه برای ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان کوهسرخ انجام شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم که طی دو تا سه هفته آینده تکلیف زمین ناحیه صنعتی کوهسرخ مشخص شود.

وی در پایان گفت: هرچند استقرار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دلیل غیر مقاوم بودن بافت روستایی منطقه ضرورت دارد، اما هنوز نتوانستیم زمین مورد نیاز را برای این نهاد حاکمیتی تأمین کنیم.

ایسنا

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.