×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشدید بازرسی و نظارت  بر بازار در شهرستان کاشمر

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشمرنشست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاه های مرتبط با تامین و توزیع اقلام کالاهای اساسی در هفته پایانی منتهی به شب یلدا برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در جلسه برنامه ریزی تامین اقلام شب یلدا گفت:با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی فصل پاییز و قرارگرفتن در آستانه آیین باستانی شب یلدا و با افزایش تقاضای عمومی برای خرید میوه، آجیل و خشکبار طرح تشدید بازرسی و نظارت ها اجرا می شود.
محمد شجعی با اشاره به برنامه ریزی ها برای کنترل قیمت اقلام و کالاهای ضروری مورد نیاز خانوارها افزود: نظارت مستمربر قیمت همه اقلام ضروری است تا شاهد نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در بازار نباشیم.
وی بر تشدید نظارت از سوی بازرسان قرارگاه امنیت غذایی وسایر دستگاه های نظارتی مرتبط تاکید کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم که هر کس قیمت کالاها را براساس خواست خود تعیین کند در نهایت این عرضه و تقاضا است که نرخ کالا را مشخص می کند.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد:خوشبختانه دغدغه و مشکلی در تامین کالاهای اساسی برای شب یلدا در شهرستان وجود ندارد و تمام کالاهای پر مصرف به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده تا ازافزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری به عمل آید.
او تصریح کرد:با توجه به اینکه برنامه‌ریزی برای جلوگیری از سوء استفاده در طرح‌های نظارتی شب یلدا اجرا می‌شود و براساس قانون انتزاع جهاد کشاورزی نسبت به تامین و تهیه دخالت مستقیم دارد و نرخ اقلام‌ میوه نیز توسط مجموعه وزارت جهاد کشاورزی رصد می‌شود.
شجعی اظهار کرد:در همین راستای علاوه بر بازرسان دستگاه های نظارتی از ظرفیت بازرسان اتحادیه‌های مربوط در قالب گشت‌های مشترک استفاده می شود تا از هرگونه گران‌فروشی یا کمبود کالا در این ایام جلوگیری شده و از حقوق مصرف کننده صیانت گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.