×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشکلات سنگین کشور با کمک مردم و مسئولان راه حل دارند

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: دولت از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد ولی راه های خوبی را در حال باز کردن است.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی روزی ۴ و ۵ میلیون بشکه نفت با قیمت ۱۰۰ دلار می فروخت، خاطرنشان کرد: امروزه بودجه کشور با فروش روزی ۹۰۰ هزار بشکه بسته شد و الان ۴۰۰ هزار بشکه به فروش می رسد این یعنی جنگ اقتصادی وجود دارد ولی ما تسلیم نمی شویم.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه دشمن اعتراف کرد که با تحریم و اغتشاش نتوانسته انقلاب را از پای در آورد، تصریح کرد: اینکه منتظر باشیم دولت برای ما از اشتغال و مسکن گره گشایی کند ما را جلو نمی اندازد، دولتی که کمبود بودجه دارد و راه آن این است که قوانینی در مجلس تصویب شود که مردم خود گره خود را باز کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم کاشمر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند و ۵۸۰۰ نفر تایید نهایی شده اند و در چند روز گذشته به ۱۰۴۰ متقاضی زمین واگذار شده تا برای خود مسکن بسازند، اذعان کرد: اهدا زمین رایگان به مردم می تواند کمکی در جهت ساخت مسکن باشد و هر شخصی ۳۰۰ میلیون تومان وام می گیرد تا بتواند خودش خانه بسازد و این برای تمام ۵۸۰۰ هزار نفر استمرار خواهد داشت.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه مشکلات سنگین کشور راه حل دارد و مسئولان و قانونگذاران باید برای برطرف شدن آن تلاش کنند، عنوان کرد: کمبود مدرسه و وجود مدارس تخریبی یکی از مشکلات جدی شهر کاشمر است، برخی از مدارس داخل شهر موقعیت تجاری بسیار خوبی دارد و می توان این مدارس را بفروش برسانیم و در نقاط دیگر چند مدرسه بسازیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.