×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکمیل باند دوم پروژه سه راهی شادمهر تا بردسکن تا دوسال آینده

استاندار خراسان رضوی در جمع مردم بردسکن در مسجد جامع این شهرستان گفت: مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در برنامه دولت در حال برنامه‌ریزی است و در استان هم برنامه‌های خوبی تصمیم‌گیری و اجرا شده است.

یعقوبعلی نظری با اشاره به محور سه راهی شادمهر تا بردسکن گفت: بحث دوبانده شدن محور شادمهر تا بردسکن در قلب یک پروژه در مصوبات سفر به بردسکن دیده شده است و تا سال ١۴٠٣ با توجه به حجم ترافیکی که از سمت سه راهی شادمهر تا کاشمر و خلیل آباد تا بردسکن وجود دارد، به مرور دوبانده می شود.

وی معادن را نعمت الهی و خدادادی برای شهرستان بردسکن عنوان کرد و افزود: علاوه بر این ظرفیت های خوب در کشاورزی و گردشگری وجود دارد که باید با توان مردم و سرمایه‌گذاران بردسکنی بکار گرفته شود، تا فضای اقتصادی این شهرستان رونق بیشتری بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد متوقف کننده کار اقتصادی شود گفت: بحث جدی ما کار جهادی در حوزه فضای اقتصادی و سرمایه‌گذاری است اما باید در این مسیر زندگی مردم مختل نشود و نگاه محیط زیستی به طرح ها خواهد شد.

وی همچنین از کمک به ساخت ۵ خانه عالم در بردسکن خبر داد و گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی فرمانداری بردسکن جهت استقرار عالم در روستا، ۵ خانه عالم با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی احداث خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجاره ای بودن اداره تبلیغات اسلامی در بردسکن اظهار کرد: امید است زمین این اداره از طریق اداره کل راه و شهرسازی فراهم شود و پیگیری میکنیم که امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

ایلنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.