×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نایب رئیس مجلس به دیدار خانواده علی حاجی پور شهید مدافع سلامت شهرستان بردسکن رفت

عبدالرضا مصری  (چهارشنبه، ۹ آذرماه) در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت علی حاجی پور، اظهار کرد: برای ما یک توفیق است که توانستیم خدمت پدر و مادر و خانواده این شهید عزیز و بزرگوار برسیم و شما را از نزدیک زیارت کنیم.

وی افزود: خداوند اولادی را نصیب شما کرده است که فکر و ذکرش خدمت به مردم بود لذا هرکسی که خیرش به مردم برسد خداوند او را دوست خواهد داشت بنابراین فرزند شما لطف خداوند شامل حال او شد.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: این شهید عزیز و بزرگوار کارش خدمت رسانی به مردم بود، باید گفته شود که پرستاری بیماران کار بسیار سختی است اما با این کار زندگی خود را پربرکت می کند و قطعا خیر و برکت خدمات این شهید بزرگوار نیز به خانواده اش خواهد رسید.

وی عنوان کرد: ما نسبت به جایگاه این شهید عزیز غبطه می خوریم چرا که بهترین جایگاه را دارد اما ناراحتی خانواده ها نیز برای این بوده که نمی توانند عزیزان خود را ببینند البته این موضوع هم باید گفته شود که پاداش صبر خود را از خداوند دریافت می کنند.

مصری خطاب به دختر بزرگوار این شهید گفت: آرزوی ما این است که دختر این شهید عزیز هم راه پدر را ادامه دهد و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و در بالاترین تخصص ها یاد و نام پدر خود را زنده نگه دارد تا در قیامت به دختر خود افتخار کند.

لازم به ذکر است در پایان لوح تقدیری که از سوی رئیس مجلس به پاس خدمات این شهید بزرگوار تدارک دیده شده بود از سوی نایب رئیس مجلس به دختر ایشان تقدیم شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.