×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقلال نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوهسرخ

به گزارش پایگاه خبری ترشیزفوری ، طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان کوهسرخ با حضور مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی آئین استقلال نمایندگی بنیاد شهید این شهرستان و معارفه اولین رئیس بنیاد شهید کوهسرخ برگزار شد .

در این مراسم از خدمات حسین رزمی رئیس بنیاد شهید کاشمر و کوهسرخ که مسئولیت این بنیاد را در شهرستان کوهسرخ برعهده داشت قدردانی بعمل آمد و مصطفی شجیعی به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد شهید شهرستان کوهسرخ معرفی گردید.
امام جمعه شهرستان کوهسرخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پدران و مادران شهدا را اسطوره صبر و ایستادگی دانست و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید دیدار و عیادت از این عزیزان را در برنامه کاری خود لحاظ کنند و در پیگیری و حل مشکلات آنان کوشا باشند.
فرماندار شهرستان کوهسرخ در این مراسم خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا را از توفیقات بزرگ الهی برای کارکنان این دستگاه مقدس دانست و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.
قابل ذکر است یکی از برنامه‌های اصلی فرمانداری و نماینده شهرستان کوهسرخ در مجلس، استقلال ادارات شهرستان کوهسرخ بوده که توسط فرماندار در قالب استقلال ادارات و حکم‌رانی محلی ادارات در حال پیگری می‌باشد.
گفتنی است؛ شهرستان کوهسرخ در آذر ۹۸ طی تقسیمات کشوری از شهرستان کاشمر جدا و در ردیف شهرستان‌های استان قرار گرفت که جامعه ایثارگری این شهرستان تحت پوشش بنیاد کاشمر قرار دارد و در حال حاضر پرونده ۶۲۹شهید، یک هزار و ۷۱۲جانباز و ۱۱۶ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.