×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طنین فریاد استکبارستیزی مردم کاشمر در ۱۳ آبان

اجتماع گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه کاشمر همزمان با ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز در جوار آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای مدفون شده و نثار شاخه های گل ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های آنان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند. شرکت کنندگان در این اجتماع که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تمثال رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر فتنه گر تصویری مقتدرانه از همراهی و هماهنگی ملت در دفاع از ارزش های انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در قطعنامه پایانی این مراسم تاکید کردند: ما شرکت کنندگان در این مراسم ضمن اعلام حمایت از اقدامات انقلابی مجلس، دولت و دستگاه قضا مصرانه بر مقابله مستمر بر فتنه انگیزی‌ها و اخلال‌گری‌ها تاکید و از مسئولین امر می‌خواهیم ضمن رسیدگی به مشکلات معیشتی و رفاهی مردم صف معترضان و اعتراضات به حق آنان را از مغرضان جدا دانسته و راه‌کارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.