×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از هنرمندان پیشکسوت خوشنویسی در کاشمر

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه فعالیت های هفته خوشنویسی جواد روشندل معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر با پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان عرصه خوشنویسی دیدار کردند.
روشندل در دیدار با پیشکسوتان خوشنویسی  با اشاره  به فعالیت های مردم در فضای مجازی گفت : مجموعه خوشنویسان شهرستان کاشمر از نامداران هنر خوشنویسی استان وبعضا کشور محسوب می‌شوند که فعالیت هایی سرشار از طراوت و امیدآفرینی از آنها شاهد هستیم.
 حضور در جمع همکاران و رییس انجمن خوشنویسان  دیدار  با استاد حاتمی از اساتید پیشکسوت خوشنویسی در منز ل استاد و تقدیر از زحمات ۵۰ ساله این استاد در تعلیم خط تحریری و سایر خطوط ونیز  پس از آن دیدار با خوشنویس هنرمند خانم هادوی که سالیانی رییس انجمن خوشنویسان بودند و تقدیر از زحمات ایشان  ازجمله فعالیتهای دیگر ایشان بود.
همچنین روشندل با حضور در محل آموزشگاه ازاد هنری فانی با جمع خوشنویسان گفتگو و  از هنر خوشنویسی  و اصحاب ان به نیکی یاد کرد و در ادامه از فعالیتها و تلاش استاد دربان حسینی از اساتید دارای تالیف شهرستان تجلیل نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.