×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری کلاس آموزش خانواده در شهرستان خلیل آباد

در راستای ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به خانواده‌های شاهد و ایثارگر کلاس آموزش خانواده با موضوع فرزند پروری و شناسایی آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
امیر نژاد حمزه مدرس آموزش خانواده و روانشناس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما باید از دوران کودکی علاوه بردغدغه پوشاک و خوراک به فکر تربیت فرزندمان هم باشیم و با آگاهی بخشی و استفاده از مشاوره یا حتی خواندن کتاب مهارت‌های لازم را کسب کنند و با بکار بستن آنها در رابطه با مواجهه با بحران بتوانند اقدامات لازم را انجام بدهند.
مرتضی علیمرادی در پایان مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان و مدرس کلاس گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مجموعه‌ای خدوم و خدمت گذار تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر را در سرلوحه وظایف خود دارد و در همین خصوص اجرا و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی از مهم‌ترین هدف‌ها در این نهاد می‌باشد.
این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خلیل آباد در تکیه حسینی روستای نقاب با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
گفتنی است؛ شهرستان خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی است که در ۳۶۳ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۲۰۰ شهید و ۴۴۲ جانباز و ۹ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
ایثار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.