×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملکرد راه و شهرسازی خلیل‌آباد در حوزه مسکن ملی راضی‌کننده نیست

سید مسعود یاوری، فرماندار خلیل آباد بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور شاهد هستیم به واسطه خون شهیدان و زحماتی است که نیروهای نظامی و امنیتی می کشند و باید حامی و قدردان این افراد هستیم.

وی با اشاره به روز ملی روستا، ابراز کرد: ۶۲ درصد جمعیت شهرستان روستائیان و عشایر هستند و بخش بزرگی از تولید شهرستان بر عهده این افراد است و زحمات زیادی در این خصوص می کشند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه مدیران برای جذب اعتبارات باید دوندگی و پیگیری داشته باشند، افزود: شرایط مناسبی برا اعطای تسهیلات اشتغال وجود دارد و اگر‌ مدیری در این زمینه کوتاهی کند مطمئنا با آن مدیر برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی اقدام ملی بر عهده اداره راه و شهرسازی است، بیان کرد: با توجه به تلاش هایی که برای نهضت ملی مسکن در مجموعه های دیگر شهرستان صورت گرفته ولی در حوزه اقدام ملی مسکن عملکرد راه و شهرسازی شهرستان راضی کننده نیست و عملاً کار رها شده و مدیرکل راه و شهرسازی استان باید جوابگو باشد.

یاوری همچنین تاکید کرد: در نوسازی و مقاوم سازی ظرفیت بسیار عالی وجود دارد و با توجه به اینکه در منطقه پر خطری وجود داریم که باید در حوزه نوسازی و مقاوم سازی بیشتر کار کنیم.

 

نیروی انتظامی در قضایای اخیر مظلوم واقع شد

حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه ایران اسلامی همیشه به دنبال وحدت و اتحاد بین مذاهب اسلامی است، اظهار داشت: بیشترین مسلمانان در غرب آسیا و همسایه هستند و بحث روابط، تجارت و داد و ستد آنها می تواند تاثیرگذاری بهتری در اتحاد آنها داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع به هیچ عنوان به مصلح نیست، خاطرنشان کرد: عنصر امنیت از با ارزش ترین نیازهای جامعه ما است و پایه و اساس زندگی همه ما در اولویت اول بحث امنیت است.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه امنیت پایدار کشور ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای دیگر به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، اذعان کرد: امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی درون زا و ذاتی است و به وسیله نیروهای مسلح به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ دلیلی بر اینکه بخواهند نیروی انتظامی را زیر سوال ببرند وجود نداشت و در قضایای اخیر نیروی انتظامی مظلوم واقع شد، عنوان کرد: همه باید مدافع و حامی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح باشیم و اگر نیروهای مسلح نباشند مطمئنا امنیتی نخواهیم داشت و افرادی که نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی را تضعیف کردند باید موضع خود را مشخص کنند.

 

افزایش ۱۱۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در خلیل آباد

سرهنگ حسن زاده، فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه تبیین جایگاه امنیت کشور باید در دستور کار تمام افراد جامعه باشد، اظهار داشت: مطالبه اصلی مردم در شهرستان خلیل آباد بحث کشف سرقت است و ۷ درصد افزایش سرقت داشتیم و در بحث کشفیات سرقت نیز به همان نسبت افزایش داشته ایم.

وی با بیان اینکه در بحث کشفیات بالغ بر ۱۱۷ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان داشته ایم، خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد فوتی های در تصادفات درون و بیرون شهری کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی خلیل آباد همچنین تصریح کرد: در تعامل صد در صد با مجموعه شهرستان خواهیم بود و این تعامل نیز در تامین و حفظ امنیت پایدار شهرستان کمک شایانی خواهد داشت.

 

پیگیری در تمام امور معجزه می کند

نیک بین، نماینده مردم خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در این نشست اذعان کرد: پیگیری در تمام امور معجزه می کند و اگر پیگیری باشد یک دهیاری می تواند به اندازه استاندار بودجه جذب کند و اگر پیگیری نباشد یک استاندار نمی تواند به اندازه دهیار بودجه جذب کند.

وی با بیان اینکه بودجه شادمهر به کاشمر در لایحه بودجه ۲۸ میلیاردی گنجانده شده بود ولی با پیگیری هایی که انجام شد این بودجه به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: مدیرانی که دنبال خدمت با پیگیری باشند ماندگار در دلها و قلوب انسان ها هستند.

دانا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.