×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشدید نظارت های بهداشتی به دستور دادستان شهرستان کاشمر

دادستان کاشمر بر لزوم تشدید نظارتهای دامپزشکی در مراکز توزیع فراورده های خام دامی و عرضه مایحتاج عمومی  شهروندان کاشمر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشمر جلسه‌ای به منظور ارائه گزارش عملکرد شبکه و هماهنگی های بیشتر بین دستگاه قضا و اداره دامپزشکی با حضور حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان و دکتر خانزاده رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر و کارشناس مسئول واحد نظارت شبکه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر خانزاده ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی در حوزه دامپزشکی به بیان گزارش عملکرد شبکه و ظرفیت شهرستان در تولید و عرضه فراورده های خام دامی پرداخت.

وی در ادامه از مشکلاتی در حوزه حاکمیتی دامپزشکی از قبیل معضلات کشتارگاه، مراکز جمع آوری شیر و میدان دام نام برد و ضمن تاکید بر تعامل دستگاه قضا و شبکه دامپزشکی، خواستار حمایت و پشتیبانی دستگاه قضا جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت تا رسیدن به نقاط ایده آل گردید.

 در جریان این دیدار دادستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و دستور ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر صیانت از حقوق شهروندان بر لزوم تشدید نظارت های بیشتر بر مراکز تولید و توزیع فراورده ها و مایحتاج عمومی شهروندان تاکید کرد.

حجت الاسلام بلوچ زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران دامپزشکی، اظهار داشت حوزه کاری دامپزشکی مهم و با اهمیت است و لذا نگاه ویژه لازم دارد.

وی وضعیت نظارتها و بازرسی های دامپزشکی درسطح شهر را مطلوب دانست و خواستار تشکیل تیم‌های ویژه بازرسی و گشتهای مشترک به منظور بررسی فعالیت مراکز عرضه و رسیدگی قاطع به جرائم و تخلفات احتمالی شد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز نقش خودش را در بهبود وضعیت ایفا خواهد کرد و در این خصوص با نگاه ویژه و اولویت نسبت به رسیدگی به پرونده‌های قضایی متشکله اقدام قاطع خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.