×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از دو هیمالیانورد کاشمری

آرش کریم زاده و محمد مرادزاده دو کوهنورد کاشمری پس از هیمالیا نوردی و فتح قله های ۷۱۰۵ متری کورژنوسکایا در تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۱ و قله سامانی در ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به ارتفاع ۷۴۹۵ متر عصر روز جمعه ۴ شهریور به شهرستان بازگشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان : اراده آقایان کریم زاده و مرادزاده می‌تواند الگوی ورزشکاران باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، آرش کریم زاده و محمد مرادزاده دو کوهنورد کاشمری پس از آنکه موفق به هیمالیا نوردی و فتح قله های ۷۱۰۵ متری کورژنوسکایا و ۷۴۹۵ متری سامانی تاجیکستان شده و به شهرستان بازگشتند، طی مراسمی از سوی هیات کوهنوردی مورد تجلیل قرار گرفتند.
این مراسم در محل سالن سرو و در حضور امیر دایی صراف فرماندار شهرستان، حجت الاسلام طاهری امام جمعه، رضا شهنازی ریاست اداره ورزش و جوانان، سعید مسافر رئیس هیات فوتبال، سعید وطنی‌باف رئیس هیات وزنه برداری، اعضای هیات کوهنوردی، پیشکسوتان و خانواده ورزشکاران برگزار شد.

رضا شهنازی اظهار داشت: ورزش کوهنوردی از جمله رشته های موفق و فعال شهرستان کاشمر است و همدلی کم نظیری بین کوهنوردان دیده می‌شود. همین همدلی بود که باعث شد در آن دو سه روز به دلیل قطع ارتباط، اطلاعی از آقایان کریم زاده و مرادزاده در دست نبود همه دست به دعا شوند.
ریاست اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شکی نیست که محبوبیت بالای این دو کوهنورد نیز در شکل گیری همدلی جامعه ورزش بی تاثیر نبوده است. میزان این محبوبیت را در مراسم استقبال نیز شاهد بودیم. شخصیت و همت و اراده آرش کریم زاده و محمد مرادزاده می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ورزشکاران شهرستان باشد.
در پایان به پاس افتخار آفرینی این دو ورزشکار با اهدای هدایایی از آنها تجلیل شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.