×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از ۱۲۵ هزار متر آسفالت معابر روستایی در شهرستان کوهسرخ

مرتضی شرف الدین شیرازی، غبار روبی مزار شهدا، ملاقات مردمی و کلنگ زنی مجتمع اداری شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان را از برنامه های هفته دولت در این شهرستان خواند و افزود: افتتاح جایگاه سی ان جی با هزینه ۱۴ میلیارد تومان و آغاز عملیات عمرانی مزار شهدای گمنام با هزینه یک میلیارد تومان از دیگر برنامه های هفته دولت می باشد.
وی به بهره برداری از ۱۲۵ هزار متر آسفالت معابر روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: عملیات ۱۰۰ هزار متر آسفالت دیگر معابر روستایی و بهره برداری از آبرسانی روستای چلپو با مبلغ یک میلیارد نیز در این هفته رقم خورد.
شرف الدین شیرازی، به اقدامات مهم صورت گرفته در این شهرستان تازه تاسیس اشاره و اظهار کرد: تا اواخر سال گذشته ۹ اداره در شهرستان مستقر بودند و این در حالی است که در آغاز هفته دولت ۱۰ اداره دیگر نیز مشغول به کار شدند.
فرماندار کوهسرخ، به گازرسانی دو روستا در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه فقط روستای کلاته تیمور در شهرستان بدون گاز باقی مانده که گازرسانی آن نیز در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: برای روستای چلپو، ۷ کیلومتر خط انتقا ل آب انجام شده و ظرف ۱۰ روز آینده به بهره برداری می رسد، این اقدام با مشارکت مردم و همکاری آبفای شهرستان صورت گرفته است.
شرف الدین شیرازی، خاطرنشان کرد: پروانه فعالیت ۳ معدن نیز در سه ماه اخیر در این شهرستان صادر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.