×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۱۱ طرح عمرانی و برق‌رسانی در خلیل‌آباد با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان

سید مسعود یاوری، فرماندار خلیل آباد در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های بخش مرکزی شهرستان خلیل آباد که در امامزاده سید حسن (ع) میرآباد  اظهار داشت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی، خدماتی، روستایی و برق رسانی افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در روستاهای میرآباد، نقاب، ابراهیم آباد، نصرآباد، دهنو و شهر خلیل آباد افتتاح و کلنگ زنی شدند، خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان دهیاری به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، اجرای ابنیه و زیرسازی معابر به مساحت ۲۵ هزار متر مربع به مبلغ ۲ میلیارد تومان در روستای ابراهیم آباد از جمله پروژه های هفته دولت بود.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اجرای ابنیه و بتن ریزی معابر فرعی روستای نصرآباد به مساحت ۸ هزار مترمربع به مبلغ یک میلیارد تومان، تصریح کرد: در روستای نقاب شاهد افتتاح آب انبار دهیاری با حجم ۱۱۰ مترمکعب به مبلغ ۸۵ میلیون تومان و بتن ریزی و نصب مجموعه بازی کودکان و کفپوش به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بودیم.

وی با بیان اینکه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای لکه گیری معابر روستای ابراهیم آباد هزینه شده است، اذعان کرد: اجرای کف سازی صحن امامزاده سید حسن روستای میرآباد به مساحت ۶ هزار مترمربع به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با کمک خیرین، هیأت امنا و اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد و تایل معابر و آجر فرش پیاده روها و نصب مجموعه بازی کودکان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های روز ششم هفته دولت در خلیل آباد بود.

یاوری با اشاره به پروژه های برق رسانی بخش مرکزی که در روستای کلاته شادی به بهره برداری رسید، عنوان کرد: تعویض پایه های فشار ضعیف – متوسط فرسوده روستای کلاته شادی و همچنین تبدیل ۴ هزار متر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در این روستا اجرایی شد.

وی با بیان اینکه باشگاه بدنسازی در شهر خلیل آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل آورده سرمایه گذار از دیگر پروژه های بود که به بهره برداری رسید، تشریح کرد: در این روز عملیات ساخت ۹ واحد مسکونی در شهر خلیل آباد توسط کمیته امداد آغاز شد که زمین این مجموعه توسط خیرین تهیه شده و هزینه ساخت این واحدهای مسکونی بیش از ۳ میلیارد تومان خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.