×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقادهای تند و تیز فرماندار و امام جمعه  بردسکن به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 

جلوی مردم از وضعیت بیمارستان خجالت می کشم

در گرامی داشت هفته دولت  و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار بردسکن ، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از روسای ادارات و مجمع خیرین سلامت  بخش آی سی یو جنرال بیمارستان ولی عصر بردسکن افتتاح شد.

فرماندار بردسکن در سخنانی  با گرامیداشت هفته دولت گفت: متاسفانه تنها بیمارستان بردسکن حالی خوبی  ندارد و  تا کی باید مردم شهرستان بردسکن از نبود و کمبود پزشکان عمومی و متخصص  در بیمارستان ولی عصر بردسکن رنج ببرند.

دکتر علی دهقان زاده  افزود: اوقات من برای بیمارستان  همیشه تلخ است و همینکه طرح پزشکان در شهرستان تمام می شود با شهرستان خداحافظی می کنند و حقیقتا جلوی مردم از وضعیت بیمارستان خجالت می کشم .

وی اظهارداشت: هیچ  چیزی  را از مردم پنهان ندارم و به فرماندار صادق و شفاف مشهور هستم و با هیچ مدیری در  حوزه خدمت رسانی به مردم  تعارف ندارم.

فرماندار بردسکن افزود: بیمارستانی که بیش از ۳۵ سال قدمت دارد و از آن طرف میلیارد ها تومان بدهی دارد  چطور می تواند  در حوزه بهداشت و درمان به مردم خدمت کند.

وی به پی گیری های خود در بحث تخصیص پزشک  اشاره کرد و گفت: طبق قول مسئولان دانشگاه  تا آبان ماه سهمیه ویژه ای در حوزه تخصیص پزشکان متخصص به شهرستان  اختصاص داده خواهد شد.

امام جمعه بردسکن اعلام کرد:
مسئولان استانی شاندیز و طرقبه را به بردسکن بیشتر ترجیح می دهند
امام جمعه بردسکن گفت: متاسفانه دوری بردسکن تا مرکز استان  باعث شده است مسئولان استانی رغبتی به این شهرستان نداشته باشند و بیشتر به جاهای خوش آب و هو مثل شاندیز و طرقبه سفر می کنند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی بیمارستان بردسکن وضع خوبی ندارد و موجب نارضایتی مردم شده است.

وی اظهارداشت: داشتن پزشکان متخصص در بیمارستان بردسکن به یک آرزو برای مردم تبدیل شده است و هنوز که هنوز است مردم برای  درمان خود  به دیگر شهرها عزیمت می کنند.

وی گفت: دستگاه رادیولوژی اختصاص می دهند که متاسفانه دو قطعه آن همچنان کم است که دراین رابطه بازرسانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمدند و هنوز که وضعیت این دو قطعه روشن نشده است.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان حقیقتا در همه حوزه ها پای کار هستند ولی وقتی نامهربانی های مسئولان استان  را می بینند آنها نیز از کار خود  دلسرد می شوند.

وی بیان کرد: همانطور که دولت سیزدهم به مناطق دور و محروم سفر می کند و شخص رئیس جمهور به صورت دیدار چهره به چهره  مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار می دهد امیداست  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک  رگ غیرتی از خود نشان دهند و یک بار برای همیشه مشکلات حوزه بهداشت و درمان بردسکن را مرتفع کنند.

قاصدبردسکن

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.