×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طلسم برخی از پروژه های شهرستان با قدمت ۲۰ سال هنوز شکسته نشده است

حجت الاسلام علی اصغر امینی اظهارداشت: پروژه کنار گذر بردسکن ، باند دوم محور بردسکن به خلیل آباد ، پروژه سالن چند منظوره بنیادشهید در جوار گلزار شهدا از جمله خواسته مردم بردسکن است که متاسفانه با گذشت ۲۰ سال هنوز مدیران نتواسته اند طلسم این پروژه ها بشکنند.

امام جمعه بردسکن اجاره نشینی بودن برخی از ادارات ، نمایندگی بودن تعدادی از ادارات و نبود برخی از ادارات از جمله آب منطقه ای و راه و شهرسازی را از دیگر مطالبات مردم شهرستان بردسکن برشمرد و گفت: علی رغم اینکه بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان بردسکن در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند و بیشترین چاه موتورهای کشاورزی را دارد ولی اداره آب منطقه ای در کاشمر استقرار دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از هیات دولت که طی یکسال از فعالیتش توانسته به ۳۱ استان کشور سفر کند گفت: هر چند در مقطعی با چالش گرانی مواجه بودیم ولی در مجموع کارنامه درخشانی را تاکنون داشته است و به شعار خود مبنی بر دولت مردمی و ایران قوی پایبند است.

امام جمعه بردسکن با گلایه از استاندار خراسان رضوی که هنوز به این شهرستان سفر نکرده است گفت: امید است در سفر آتی استاندار خراسان رضوی به شهرستان بردسکن تکلیف پروژه های ناتمام بردسکن روشن شود.

حجت الاسلام امینی با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: در طول این هفته ۴۴ پروژه عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی می شوند که اعتبار صرف شده برای این تعداد پروژه که بخش اعظم آن توسط بخش خصوصی اجرا شده است ۹۰ درصد اعتبارات در مناطق روستایی هزینه شده است.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام دانست و از مدیران خواست با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهادتبیین خدمات انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانند.

امام جمعه بردسکن به روز اول شهریورماه سالروز بزرگداشت ابو علی سینا و نامگذاری این روز به نام پزشک اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات شهرسان بردسکن که تاکنون مرتفع نشده است بحث تامین پزشک است که علی رغم پی گیری های انجام شده هنوز برخی از تخصص ها در شهرستان وجود ندارد و یا تنها یک نفر است.

وی ضمن تقدیر از پزشکانی که در دوران کرونا از جان و دل به مردم خدمت کردند و به تعهدات خود عمل می کنند از برخی از پزشکان که فقط دنبال خالی کردن جیب مردم هستند گلایه کرد و گفت: متاسفانه سال ۹۳ سهمیه پذیرش رشته پزشکی در کشور به نصف تقلیل پیدا کرد که مجدا دولت سیزدهم توانست ۲۰ درصد به این سهمیه اضافه کند که جای تقدیر و تشکر از دولت آیت الله رئیسی دارد ولی بازهم این سهمیه برای کشور ناچیز است و تا ۱۰ سال آینده با احتساب ۲۰ درصد بازهم به به حد نرمال نخواهیم رسید.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: در کشور ایران به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک و ۶ دهم درصد پزشک وجود دارد ولی در کشورهای پیشرفته این رقم بین ۳ تا ۵ نفر پزشک است.

وی از تنها پزشک متخصص سونوگرافی در شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این پزشک به کرامت و شخصیت مردم اهمیتی ندارد که می طلبد متولیان امر ورود پیدا کنند و وضعیت این پزشک متخصص را روشن کنند. وی همچنین ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی گرامی داشت و گفت: آزادگان اسوه های صبر و مقاومت و در حقیقت سند افتخار نظام هستند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.