×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مواجه بودن ۲۰ هزار روستا در کشور با تنش آبی / مشکل آب شرب ۱۰ هزار روستا طی ۳۰ ماه برطرف می‌شود

سردار مجیدرضا حسن­‌زاده، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) شب گذشته در مراسم یادواره شهدای روستای اکبرآباد و سالگرد اولین شهید مدافع حرم کشور اظهار داشت: امنیت امروز جزو افتخارات بی بدیل و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این امنیتی که ایران اسلامی از آن برخوردار است در سایه مجاهدت و تلاش چندین ساله فرزندان این مرز و بوم است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت جزو افتخارات ماندگار در جامعه اسلامی است و همچنان این مسیر ادامه دارد و این افتخارات و حماسه ها در سایه تلاش، مجاهدت و خون دادن ها به دست آمده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این بود که دین و اعتقادات راسخ و مستحکم را از این کشور بگیرد ولی ما به خدا اعتقاد داشتیم و داریم و خدا در سخت ترین شرایط یار و یاور ما شد، تصریح کرد: شهیدانی که در دفاع مقدس و دفاع از حرم جان خود را در سخت ترین شرایط تقدیم کردند صحنه های بیادماندنی به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه این ملت، این ایمان و این اعتقاد قطعاً باید حماسه ها و افتخاراتی را رقم بزند تا دنیا را مبهوت کند، اذعان کرد: باید در راستای ادامه راه این شهدا وظیفه خود بدانیم که بدرستی و شایستگی راه شهیدان را ادامه دهیم.

سردار حسن زاده با تاکید بر اینکه اگر استکبار و دشمنان روزنه امیدی داشتند مطمئناً اقداماتی انجام می دادند، عنوان کرد: به واسطه مجاهدت هایی که در حوزه های دفاعی و نظامی انجام گرفته در اوج عزت هستیم و دشمن جرأت نمی کند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد.

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: باید در عرصه های دیگر نظیر اقتصادی و معیشتی تلاش های خود را مضاعف کنیم و انتظاراتی که مردم از این دولت، مجلس و قوه قضائیه دارند انتظارات به حقی است و همه تلاش می کنند که این امر به نتیجه برسد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با نیت خدمتگذاری خالصانه و صادقه به مردم شکل گرفته است تا مشکلات برطرف شود، تاکید کرد: سرمایه این نظام و انقلاب مردم هستند و همه مسئولان وظیفه دارند که خدمتگذار واقعی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ۹ عرصه نظیر آب رسانی به روستاها، مسکن، اشتغال، آبخیزداری، راه های روستایی و… فعالیت دارد، ابراز کرد: بیش از ۲۰ هزار روستا در کشور بر اساس برآوردهایی که قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام داده با تنش آبی مواجه است و سپاه پاسداران پای کار آمده و اقدامات خوبی هم انجام شده و به دنبال این هستیم که مشکل آب شرب ۱۰ هزار روستا طی ۳۰ ماه برطرف شود.

سردار حسن زاده با بیان اینکه ۴ میلیون مسکنی که رئیس جمهور قول دادند بخشی از آن را سپاه پاسداران در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) دنبال خواهد کرد، افزود: اگر اهتمام همه جانبه ای در حوزه آبخیزداری صورت گیرد مطمئناً می توانیم از نزولات آسمانی به بهترین شکل استفاده کنیم تا سفره های زیرزمینی حفظ شوند و این در دستور کار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است.

وی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم در عرصه های عمرانی نمونه موفق ارائه دهیم تا کارآمدی نظام اسلامی حفظ شود و این اراده و عزم و تلاش لازم دارد، اظهار داشت: نزدیک به ۲۷ هزار کیلومتر از راه های روستایی در سطح کشور مشکل دارند و متاسفانه برخی از دستگاه ها هنوز همکاری لازم را ندارند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی نزدیک به ۲ هزار کیلومتر راه روستایی مشکل دار دارد و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیروی زمینی با تمام توان پای کار است و امیدواریم تفاهم نامه آن به زودی امضاء و کار اجرایی آن آغاز شود، خاطرنشان کرد: باید مشکلات مردم در زمینه های تولید و اشتغال برطرف کنیم.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.