×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعطیلی و وقفه مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن کاشمر صحت ندارد

بسم الله الرحمن الرحیم

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با بیش از یکصد سال فعالیت بشردوستانه و عام المنفعه دارای موقوفات و املاک اهدایی بسیاری از سوی خیرین و دولت برای توفیق در خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز در راستای وظایف محوله می باشد که همواره مسئولانه در صدد حفظ ، بهره برداری و استفاده مطلوب از این سرمایه بوده و پرونده های حقوقی بسیاری مرتبط با این مهم در سطح کشور در حال پیگیری می باشد.

مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن شهرستان کاشمر نیز که بیش از پنج دهه در مالکیت جمعیت هلال احمر بوده و می باشد ؛ دارای سند رسمی مالکیت عرصه و اعیان به نام جمعیت هلال احمر کاشمر صادر شده از سوی اداره ثبت اسناد و املاک بوده و چندین دهه توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان مورد استفاده قرار گرفته شده است.

پیگیری ها و جلسات متعدد حقوقی در محاکم قضایی شهرستان و استان در طول بیش از سه دهه پیش انجام و در نهایت در مردادماه سال جاری رای بر حقانیت و مالکیت جمعیت هلال احمر در خصوص مجموعه مذکور صادر شد .

۲۴ مرداد ماه سال جاری با حضور جناب آقای دکتر افتخاری مدیر کل محترم امور حقوقی جمعیت هلال احمر کشور و جناب آقای دکتر ذاکریان مدیرعامل محترم جمعیت هلال‌احمر استان و با هماهنگی مرجع قضایی و انتظامی حکم خلع ید مجموعه اجرا و ملک مذکور به جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

بنا به دستور مقام محترم قضایی و در راستای اجرای حکم صادر شده تحویل حقوقی در همان روز انجام گردید و تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری جهت تخلیه و جابجایی اموال و همچنین ادامه فعالیت های ورزشی به اداره محترم آموزش و پرورش شهرستان فرصت داده شد تا پیگیر موارد مرتبط باشد.

لذا به اطلاع می رساند مسئولیت کلیه قراردادهای منعقد شده و فعالیت های فرهنگی ورزشی در مجموعه ۲۲ بهمن تا این تاریخ با مدیریت محترم آموزش و پرورش بوده و بعد از ۱۵ شهریورماه هرگونه ادامه فعالیت و عقدقراردادها با رعایت کامل موارد قانونی توسط این جمعیت صورت می پذیرد.

بر خلاف شایعات منتشر شده بسته شدن درب ورودی و تعطیلی مجموعه در حال حاضر به جمعیت هلال احمر ارتباطی نداشته و توسط اداره محترم آموزش و پرورش انجام شده است ؛ لذا کلیه مراجعین محترم تا تاریخ ۱۵ شهریورماه سال جاری به اداره محترم آموزش و پرورش شهرستان مراجعه نمایند۔

همچنین به استحضار مردم شریف شهرستان می رساند جمعیت هلال احمر بر خلاف شایعات منتشر شده قصد هیچ گونه تعطیلی و وقفه و یا تغییر کاربری و از بین بردن زمین چمن نداشته و منعی برای انجام فعالیت های ورزشی برای شهروندان بویژه کلیه دانش آموزان عزیز وگرانقدر شهرستان وجود ندارد؛ تلاش هلال احمر برای بهسازی مجموعه و فراهم کردن امکانات و فضای بیشتر برای استفاده ورزشکاران است و انتقال مالکیت نباید موجب محرومیت جوانان شهرستان از استفاده از این مجموعه و همچین آسیب به وجهه عمومی سازمان مردم نهاد و عام المنفعه جمعیت هلال‌احمر شود.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.