×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جذب ۱۵ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش کاشمر

سعید تاج محمدی افزود: این مبلغ برای تکمیل پروژه‌های مدرسه فرازمند، تکمیل پروژه استخر دانش آموزی و تکمیل پروژه‌ مدرسه دوازده کلاسه مرحوم خانی جذب شده است، که از این مبالغ بخشی به شهرستان تخصیص داده شده است و درحال انجام کار است و بخشی دیگر در انتظار انتخاب پیمانکار برای شروع پروژه است.

تاج محمدی همچنین از پیگیری برای ساخت شش چمن مصنوعی در مدارس با اولویت مدارس روستایی، حاشیه شهر و محروم خبر داد.

وی به سفر مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در سفر مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی به شهرستان یک عدد دستگاه سی ان سی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات جدید برای هنرستان به شهرستان اختصاص پیدا کرد که بخش بزرگ آن از اداره کل نوسازی دریافت گردید و حواله دیگر تجهیزات نیز صادر شده است که به محض خرید جدید اداره کل نوسازی دریافت خواهد شد.

وی همچنین به تأسیس اندیشکده تعلیم و تربیت در مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان کاشمر اشاره کرد و افزود: خانه معلم فقط یک مرکز رفاهی نیست بلکه رسالت آموزشی نیز دارد لذا تصمیم گرفته شد تا اندیشکده تعلیم و تربیت شهرستان تأسیس شود تا صاحبان فکر و نظر را دور هم جمع کنیم تا بتوانیم در تصمیم‌گیری ها تخصصی تر و علمی تر عمل کنیم.

وی یکی از کارهای این اندیشکده را برگزاری کارگاه های توانمند سازی معلمان، مدیران و آموزگاران در همه سطوح دانست که به زودی نیز کار خود را در این زمینه شروع خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن تبریک هفته دولت به برنامه های و پروژهای قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در این هفته اشاره کرد و گفت: افتتاح آموزشگاه ۹ کلاسه فرازمند، دبستان ۴کلاسه اشرف آل طاها اسحاق‌آباد، دبستان ۴ کلاسه بهاران بهاریه، طرح توسعه  یک کلاسه دبستان ارشاد گندم بر و کلنگ زنی سالن ورزشی هنرستان شهید مدرس(ره) از جمله برنامه و پروژهای آماده و قابل افتتاح است که به فضای آموزشی شهرستان اضافه شده و از ابتدای مهر آماده استقبال از دانش آموزان است.

وی ادامه داد: در حوزه نرم افزاری نیز، تلاش برای برقراری عدالت‌ تربیتی و حذف تبعیض از مدارس خاص، در دو حوزه توزیع نیروی انسانی و توزیع امکانات مدنظر خواهد بود که در یک برنامه ریزی چندساله به قوی شدن مدارس دولتی و محروم می انجامد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.