×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری متهم به ۶ فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت با وانت بار کرایه ای

سرهنگ محمود مختاری  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری قاصدبردسکن در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و در پی چند فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و پس از بررسی دوربین های مداربسته مکان هایی که سرقت در آنجا انجام شده است، پرده از راز سرقت های سریالی از ساختمان های در حال ساخت سطح شهرستان بردسکن برداشتند .

سرهنگ مختاری گفت: ماموران انتظامی پس از حصول اطمینان از انجام سرقت ها توسط متهم موردنظر، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی آهن آلات و یک عدد پایه تیر چراغ برق فلزی را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۶ فقره سرقت وسایل از ساختمان در حال ساخت با روش استفاده از وانت بارهای کرایه ای و فروش آن به یک مالخر اعتراف که مالخر موردنظر نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی به شهروندان توصیه کرد؛ با نصب دوربین های مداربسته و یا گماردن نگهبان ثابت در محل ساختمان های ناتمام از وقوع این گونه موارد پیشگیری و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.