×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الویت اصلی ما تامین نیروی انسانی جمعیت هلال احمر بردسکن است

محسن ذاکریان در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هلال احمر شهرستان بردسکن که با حضور فرماندار و اعضای نجاتگران، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بردسکن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی کمبودها و نواقص زیرساخت های امدادی باید از زبان روسای جمعیت هلال احمر و فرمانداران مطرح گردد تا این مسائل مشکلات به دست نمایندگان مجلس و وزرا برسد.

وی افزود: کمبودها در استان نیز مشهود است چراکه در سطح استان نیازمند ۲۲ پایگاه جاده‌ای هستیم و در این راستا نیز ۶ پایگاه امداد جاده‌ای به صورت کانکسی فعال می‌باشند.

ذاکریان با بیان اینکه نواقص موجود در جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن به استاندار خراسان رضوی گفته خواهد شد، افزود: اولویت اصلی ما تامین نیروی انسانی و ایجاد شعبه جمعیت هلال احمر است، چرا که در خور شأن شهرستان نیست که هلال احمر بردسکن در یک مکان استیجاری باشد که در این خصوص با مدیرکل راه و شهرسازی نیز وارد مذاکره شده‌ایم.

وی قول داد تاپایان امسال یک دستگاه خودروی سیت نجات تیزرو به شعبه جمعیت هلال احمر بردسکن اختصاص و تعداد نیروهای آن را از ۲ نفر حداقل به ۵ نفر افزایش دهد.

تاکید فرماندار بردسکن نسبت به تجهیز نمودن جمعیت هلال احمر بردسکن

در این جلسه نیز علی دهقان زاده فرماندار بردسکن با تاکید به تجهیز نمودن جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: شهرستان بردسکن در کلیدر اصلی استان های همجوار قرار دارد که با گرفتاری و مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه سالانه ۸۰۰ فقره تصادف در محورهای جاده ای شهرستان رخ می دهد که متاسفانه در این حوادث افرادی فوت می شوند، افزود جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن نیاز دارد که امکانات و تجهیزات بسیاری داشته باشد تا بتواند در اسرع وقت خود را به صحنه حوادث برساند.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه وجود گسل درونه یکی از دغدغه‌های اصلی این شهرستان می‌باشد، گفت: در خور شأن شهرستان بردسکن و مردم این شهرستان نیست که جمعیت هلال احمر بردسکن در یک مکان استیجاری باشند.

دهقان زاده با اشاره به اینکه انبار امدادی جمعیت هلال احمر بردسکن طی گزارشات اخیر قابل قبول نبوده گفت: متاسفانه پایگاه امداد نجات جاده ای شهرستان بردسکن بصورت کانکسی میباشد که می‌طلبد مدیرکل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با پیگیری های خود نواقص و مشکلات این دستگاه امدادی را حل و فصل کند.

در پایان نیز از زحمات چند ساله محمدرضا مرندی رییس سابق جمعیت هلال احمر بردسکن با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد و با حکم مدیر کل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی ،حسن جوان به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بردسکن معرفی شد.

همچنین طی ابتکار عمل خوب جمعیت هلال احمر بردسکن، لباس مقدس این دستگاه امدادی بر تن فرماندار بردسکن نشست و وی نیز به عضویت جمعیت هلال احمر بردسکن در آمد‌.

در پایان نیز اعضای حاضر بر سر مزار شهدا گمنام حاضر شدند و سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بردسکن فعالیت خود را با استعانت از شهدای گمنام خفته در پارک ولیعصر(عج) آغاز کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.