×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایشگاه حجاب و عفاف در کاشمر دایر شد

رضاپور، مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب شهرستان کاشمر؛ اظهار داشت: نمایشگاه تولیدات حوزه حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان کاشمر به همت تولید حجاب خاتون برپا شد و انواع چادرها، روسری، مانتو، ساق دست و… در این نمایشگاه در عرصه بازدید عموم قرار گرفته و تا ۲۹ تیرماه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر دایر خواهد بود.

وی ارتقاء عفاف و حجاب شهر را از جمله اهداف برپایی نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: حدود ۶ سال در حوزه تولید محصولات مرتبط با حجاب فعالیت دارم ولی متاسفانه به دلیل تبلیغات ضعیف آنطور که باید استقبال نشده است.

مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب کاشمر با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد محصولات نمایشگاه عفاف و حجاب در خود شهرستان تولید شده است، تصریح کرد: سومین سال متوالی است که نمایشگاه حجاب و عفاف را برپا می کنیم و تمام محصولات با ۵ درصد تخفیف به بازدید کنندگان نمایشگاه عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی ما در حوزه تبلیغات است، اذعان کرد: در حوزه تامین پارچه توانسته ایم با کارخانه جات استان های دیگر ارتباط برقرار کنیم و پارچه ایرانی در راستای حمایت از تولید داخل با قیمت مناسب تهیه کنیم که این می تواند به نفع خریدار هم تمام شود.

رضاپور با تاکید بر اینکه دوخت و برش با گروه حرفه ای انجام می شود و تنها در حوزه بازاریابی و تبلیغات مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: استقبال مردم از تولیدات حجاب و عفاف خوب بوده و مردم بازخورد خوبی به ما دادند.

وی همچنین ادامه داد: بسیاری از مردم مطمئناً از وجود چنین محصولاتی در شهرستان اطلاع نداشتند که خریدهای خود را از مشهد و شهرهای دیگر انجام می دادند و به واسطه برگزاری این نمایشگاه مطلع شده اند.

سرپرست کارگاه تولیدی حجاب خاتون با اشاره به اینکه برخی اعتقاد دارند که سبد خرید خانم های با حجاب نسبت به خانم های بی حجاب گران تر است ولی بنده اعتقاد دارم که تفاوت زیادی ندارد، تشریح کرد: مانتوهایی در فروشگاه ها و مزون ها وجود دارد که پارچه کمتری نسبت به چادر و مانتوهای دیگر استفاده شده ولی قیمت خیلی بیشتری دارد و این نشان می دهد که قیمت چادر و ملزومات آن اگر کمتر نباشد بیشتر نیست.

وی با بیان اینکه برخی بهانه گران شدن چادر و مانتو و… دارند اگر حجاب و چادر را دوست داشته باشند مطمئناً به راحتی نمی تواند آن را کنار بگذارد، تاکید کرد: مشکلاتی در حوزه فرهنگ و تربیتی وجود دارد که برخی از بانوان به راحتی چادر را کنار می گذارند و این هیچ ارتباطی به حوزه مالی خانواده ندارد.

رضاپور با تاکید بر اینکه محصولی به نام عبا را تولید کرده ایم که حدود ۳ متر پارچه استفاده شده و از پوشیدگی بالایی برخوردار است ولی قیمت آن با مانتوهایی که حدود یک متر و ۸۰ سانتیمتر پارچه دارد برابری می کند، بیان کرد: باید در حوزه فرهنگی خیلی بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را جذب کنیم.

وی همچنین ابراز کرد: مطمئناً من و گروه تولیدی حجاب خاتون می توانستیم در حوزه تولیدات مخصوص مزون و مانتوهای امروزی فعالیت کنیم و سود بیشتری را کسب کنیم ولی به خاطر دغدغه ای که در عفاف و حجاب داشتیم به این حوزه وارد شدیم و هنوز به آن درآمد قابل قبول نرسیده ایم

مسئول نمایشگاه عفاف و حجاب کاشمر در پایان اظهار داشت: وجود تولیدات حجاب و عفاف را در شهر کاشمر احساس نیاز کرده ایم و از مسئولان انتظار داریم که در بحث تبلیغات ما را حمایت کنند به خصوص شهرداری که بیلبوردهایی در اختیار دارد.

 

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.