×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شورای شهر کاشمر با کمک ٢ میلیاردی شهرداری به فرمانداری موافقت کرد

در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر که امشب با حضور هفت عضو شورا برگزار شد، نامه شهردار کاشمر در خصوص احداث ساختمان مدیریت بحران در محل فرمانداری به مساحت ۴۵ متر مربع و متصل به ساختمان اداری مطرح شد که پس از تماس تلفنی یکی از اعضا در خصوص برآورد ریالی احداث این ساختمان مبلغ ٢ میلیارد ریال پیشنهاد شد که پس از رای گیری، با ۵ رأی موافق و ٢ رأی ممتنع با آن موافقت شد.

همچنین نامه شهرداری کاشمر در خصوص اجازه نصب ٢٠ تابلو استرابورد و ١٠ تابلو بیلبورد با اجاره ماهانه ٢میلیون ریال در نقاط مختلف شهر که در دوره قبلی شورا بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری داده شده بود مطرح شد.

در این نامه شهرداری آورده است که پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان تقاضا شده که موضوع قرارداد با ترک تشریفات و پیشنهاد جدید شهرداری مبنی بر اجرای ۵ بیلبورد شهری با اجاره ماهانه ١۵ میلیون ریال و ١٠ تابلو استرابورد با اجاره ماهانه ٨ میلیون ریال جهت اجرا به شرکت درخواست کننده واگذار کند.

بر این اساس اعضای شورای شهر با توجه به اینکه در دوره قبلی شورا و همزمان با این شرکت، تعداد چهار شرکت دیگر متقاضی نصب تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر بودند ضمن موافقت با این درخواست، شهرداری کاشمر را مکلف کردند با سایر شرکت های متقاضی در دوره گذشته قرارداد سه ساله امضا کند.

در این جلسه همچنین تعدادی از نامه های مردمی و شهرداری مطرح و مورد بررسی و رأی گیری قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.