×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درحوزه اشتغال با هیچ مدیری تعارف ندارم

دکتر علی دهقان زاده افزود: متاسفانه برخی از مدیران در حوزه اشتغال و تولید کم کاری می کنند درصورتی که تعامل در حوزه اشتغال به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تغییر و تحولی در سطح مدیران ادارات انجام نداده ام گفت: تاپایان تیرماه علی رغم میل باطنی۴ نفر از مدیران دستگاههای اجرایی برکنار خواهند شد و نیروهای تازه نفس و کارآمد جای آنها را خواهند گرفت.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بردسکن افزود: تاکید مقام معظم رهبری ، دولت و استاندار خراسان رضوی بر ایجاد اشتغال است و نباید در حوزه اشتغال ضعیف عمل شود.

وی گفت: دولت تسهیلاتی را در حوزه اشتغال برای دستگاهها تخصیص داده است و نباید دستگاهها در این حوزه تعلل کنند. دهقان زاده عنوان کرد: در راستای تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال هیچ منتی برسر کسی نداریم و وظیفه مدیران است گره ها را در حوزه تولید باز کنند.

وی با بیان اینکه در سایه وفاق و همدلی می توانیم در تمامی حوزه ها موفق عمل کنیم گفت: تاپایان تیرماه حداقل باید ۳۰ درصد از تعهد اشتغال شهرستان تحقق پیدا کند نه اینکه تاکنون تنها ۷ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۲ هزار و ۳۶۸ نفر است که تاکنون ۱۶۱ نفر ثبت سامانه زیست بوم (سامانه رصد) شده است و بردسکن ازاین لحاظ دچار عقب ماندگی است.

مهندس حسین غلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: براساس مصوبه شوای عالی اشتغال ۵۰ درصد ارزیابی مدیران براساس فعالیت آنها در حوزه اشتغال است و اداره تعاون مسوولیت دبیری اشتغال را برعهده دارد و متولی اشتغال نیست.

وی با بیان اینکه هر دستگاهی تسهیلات حوزه اشتغال با نرخ ۱۲ درصد دارند گفت: چرا ادارات این تسهیلات را به متقاضیان پرداخت نمی کنند و به ازای هر نفر اشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان قابلیت پرداخت را دارند و این کم لطفی است که مدیران به حوزه اشتغال کم توجه یا بی توجه هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.