×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ گونه کمبود کالای اساسی در بازار خلیل آباد نداریم / حمایت از منافع و معیشت مردم، خط قرمز دولت سیزدهم است

به گزارش پایگاه خبری ترشیز فوری به نقل از یارخراسانی ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد اظهار داشت: در حال حاضر هیچ کمبودی در کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان نداریم و در این خصوص باید از مساعدت های بازاریان که همراهی خوبی داشتند تقدیر کرد.

وی ضمن تاکید بر شناسایی انبارها و ثبت در سامانه مربوطه، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با اتخاذ تصمیماتی به نفع اقتصاد ملی، دست به جراحی اقتصاد کشور زده و مجلس نیز بودجه لازم را اختصاص داده است که مطمئناً مردم نتایج و ثمرات آن را در آینده نزدیک خواهند دید.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه حمایت از منافع و معیشت مردم خط قرمز دولت سیزدهم است، تصریح کرد: ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تاثیر لازم را در معیشت مردم نداشت و رانت خواری و پرونده های فساد بسیاری به وجود آمد که دولت خود را موظف به جراحی اقتصادی کرده است.

وی با بیان اینکه باید تا اجرای کامل این طرح، بازار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم چون دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم و سیاه نمایی هستند، اذعان کرد: ارائه خدمات به مراجعان در سطح بازار شهرستان خلیل آباد به صورت آرام در حال انجام است و اقلام مختلف هم به فور در سطح فروشگاه ها وجود دارد.

قاسم پور ضمن تاکید بر ارزشمند بودن مشارکت مردم در نظارت بر وجود کالاهای اساسی و رعایت قیمت مصوب، عنوان کرد: نظارت بر فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی و اقلام خوراکی در سطح شهرستان تشدید شده ولی مشارکت مردم در این نظارت ها بسیار مفید است.

وی با اشاره به اینکه ارائه اجناس با قیمت غیر مصوب به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مطمئناً اگر گرانفروشی یا احتکار صورت گیرد برخورد خواهد شد، تشریح کرد: ۵ مورد گرانفروشی و دو احتکار در روزهای گذشته شناسایی و کشف شد که دستگاه مربوطه در این ورود کرد و افراد متخلف را تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.