×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بررسی مسائل عمرانی شهرستان های کاشمر ، خلیل آباد ، بردسکن و کوهسرخ

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ جواد خدایی در سفر به خلیل آباد پس از بازدید از سایت اداری این شهر اظهار داشت: فرماندار شهرستان پیگیری زمینه واگذاری این مجموعه را با رعایت صرفه و صلاح حقوق دولتی به سرمایه گذار فراهم نمایند.
وی  در ادامه با حضور در پروژه دو بانده کردن محور خلیل  آباد به بردسکن  با بیان اینکه محور شادمهر به انابد بردسکن مهمترین پروژه شهرستان های منطقه ترشیز است گفت: در سفر  رئیس جمهور به  خراسان رضوی ۴۰۰ میلیارد تومان برای تسریع عملیات ساخت باند دوم محور شاد مهر تا بردسکن اختصاص یافته است که بزودی ابلاغ آن اعلام خواهد شد.
وی افزود پیش بینی  می شود ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل این محور از خلیل آباد تا بردسکن نیاز باشد که می بایست پیگیر اختصاص این اعتبار بود.
خدایی در ادامه بازدید از شهرهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در جریان مسائل مربوط به کوهسرخ هم قرار گرفت و اظهار کرد: ان شاء الله  تا دو ماه آینده سفر استاندار را به شهرستانهای این منطقه خواهیم داشت. از این رو در جلساتی که در مرکز استان با حضور فرمانداران و مدیران کل خواهیم داشت نیازهای شهرستان ها بررسی و برای تصویب در سفر استاندار آماده خواهد شد.
معاون استاندار خراسان رضوی  تکمیل پروژه های با پیشرفت  بالای ۵۰ درصد که دارای ردیف ملی هستند را از اولویت های سفر آقای رئیس جمهور به استان ذکر کرد.
وی از اختصاص اعتبارات سفر  ریاست جمهوری به خراسان رضوی برای شهرداری ها این منطقه بویژه شهرهای تازه تاسیس خبر داد و اظهار امیدواری کرد این اعتبار به زودی تخصیص و دراختیار آنان قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.