×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نماز باشکوه عید سعید فطر در خیابان قائم بردسکن اقامه می شود

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن گفت : برنامه های نماز عید سعید فطر از ساعت ۶ صبح با تلاوت قرآن ، قرائت دعای ندبه و بیان احکام آغاز می شود و راس ساعت ۷ صبح نماز عید به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان اقامه می شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بردسکن با بیان اینکه خطبه های نماز جز نماز عید به حساب می آید می طلبد نمازگزاران در خطبه های نماز نیز حضور باشکوهی داشته باشند.

حجت الاسلام مصوری با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای هرچه باشکوه برگزار شدن نماز عید فطر اتخاذ شده است گفت: با توجه به جمعیت شرکت کننده احتمال دارد با کمبود مهر و زیرانداز مواجه شویم که می طلبد نمازگزاران زیر انداز و سجاده به همراه بیاورند.

حجت الاسلام هادی شکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن همچنین در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در شهر های بردسکن، انابد و شهرآباد تنها دریک مکان نماز عید فطر اقامه می شود و در روستاها نیز با هماهنگی های صورت گرفته با ائمه جماعات در بیش از ۴۰ نقطه نماز اقامه می شود.

سید کاظم حسینی دبیر شورای زکات شهرستان بردسکن گفت: برابر اعلام شورای زکات شهرستان بردسکن میزان زکات فطریه به ازای هر نفر ۳۵ هزار تومان و کفاره غیر عمد برای هر روز ۸ هزار تومان می باشد.

وی از راه اندازی بیش از ۱۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در روز عید دراین شهرستان خبرداد و گفت: تمامی پایگاهها یکسان و کمک های جمع آوری شده در قالب شورای زکات بین خانواده های نیازمند در روز عید تحویل داده خواهد شد و در روستاها نیز زکات جمع آوری شده صرف کمک به نیازمندان همان روستا خواهد شد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.