×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشرفت قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر رضایت‌بخش نیست

عباس یوسف‌زاده در بازدید از روند پیشرفت قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر که روز گذشته انجام شد، افزود: هرچند اختلافاتی بین شرکت برق و پیمانکار پروژه وجود دارد اما باید خودشان رفع کنند، روزی که پیمانکار کار را شروع نمود با تمامی این چالش‌ها و مشکلات آشنایی داشته است.

وی با اظهار تأسف از اینکه با گذشت یک سال هنوز پروژه از پیشرفت مطلوبی برخوردار نیست و مدیران پروژه هنوز به دنبال نصب سنگ‌شکن هستند، تصریح کرد: پیمانکار باید تکلیف پروژه را مشخص کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: به رغم اینکه سه ماه دیگر مدت قرارداد به اتمام می‌رسد و باید هم‌زمان ۲۰ کیلومتر قطعه دوم به اتمام می‌رسید اما پیشرفتی ندارد، فرماندار به اختلاف شرکت برق با پیمانکار وارد شود.

وی با انتقاد از پیشرفت بسیار کم قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر بیان کرد: باید هر چه زودتر تکلیف پروژه مشخص شود.

عباس یوسف‌زاده اظهار کرد: جاده شادمهر به کاشمر و در ادامه به بردسکن و انابد که در انتهای حوزه راه‌سازی به استان خراسان جنوبی متصل می‌شود حدود ۱۱۵ کیلومتر می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیرعامل پروژه خواهیم داشت و برای ادامه پروژه تعیین تکلیف خواهیم نمود، یا خاتمه کار داده می‌شود و یا برای ادامه کار باید به توافقاتی برسیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه طی چند سال گذشته زحمات بسیاری برای این محور کشیده شده است، گفت: از وضعیت موجود اصلاً راضی نیستیم و این شیوه پاسخگویی نیست، تصمیم نهایی برای قطعه دوم روز چهارشنبه گرفته می‌شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: هرچند در ابتدا قرار بود بهمن‌ماه سال قبل ۲۰ کیلومتر قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر به بهره‌برداری برسد اما در ادامه پیمانکار پروژه هفته دولت امسال را برای پایان پروژه اعلام نمودند اما همچنان روند پیشرفت پروژه بسیار کند است.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با انتقاد از حرکت لاک‌پشتی باند دوم محور کاشمر به شادمهر افزود: هر چند اعلام می‌شود سنگ‌شکن نصب شده اما هنوز فعالیت و تولیدی نداشته است.

وی تصریح کرد: تاکنون چندین استاندار و رئیس مجلس و معاون رئیس جمهور از این پروژه بازدید داشته‌اند اما هنوز به نتیجه نرسیده و فقط به برگزاری جلسه خلاصه شده است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باوجود اینکه سه ماه دیگر قرارداد پیمانکار به پایان می‌رسد اما پروژه پیشرفتی حدود ۲۸ تا ۳۵ درصد بیشتر ندارد، این مردم هستند که  ضرر می‌کند، طی یک ماه اخیر چندین نفر در این محور جان خود را از دست داده‌اند.

نیک‌بین با انتقاد از اینکه کارگاه هنوز به طور کامل تجهیز نیست، افزود: بنا به گفته مسئولان مدیران پروژه فقط دارند پول می‌گیرند و کاری برای این محور انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه برای این پروژه اتفاق خاصی نیفتاده است، گفت: از وضعیت موجود این پروژه گله‌مند هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه سفر خود به منطقه از محور خلیل‌آباد و بردسکن نیز بازدید نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.