×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گلایه امام جمعه بردسکن از برخی از مسئولان در سفر نماینده رئیس جمهور به بردسکن

حجت الاسلام علی اصغر امینی با تثشکر از پی گیری مسئولان شهرستان برای حضور وزیر که برنامه سفرش را از بردسکن برخلاف دیگر سفرهای قبلی مسئولان شروع کرد ، اما از برخی از مسئولان در سفر نماینده رئیس جمهور که از حق شهرستان به خوبی دفاع نکردند نیز گلایه کرد.

وی با بیان اینکه در این سفر وزیر بهداشت که نماینده تام الاختیار رئیس جمهور بود در سخنانی اظهارداشت: دولت برای رفع مشکلات مردم هیچ قولی را نمی دهد بلکه عمل می کند.

وی عنوان کرد: وزیری که نماینده رئیس جمهور است نباید با شعار ما قول نمی دهیم اما عمل می کنیم مطالبات شهرستان را نادیده بگیرد.

امام جمعه بردسکن افزود: اگر دولت گذشته قول های بی عمل می داد ،دولت سیزدهم باید قول های با عمل به مردم بدهد چرا که امید مردم به این دولت است.

وی با گرامی داشت روز هواشناسی به کاهش ۵۲ درصدی بارندگی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: در سال زراعی جاری میزان بارندگی گزارش داده شده در شهرستان ۴۰ میلی متر است که این یک زنگ خطری است و باید از منابع موجود استفاده بهینه را داشته باشیم و کشاورزی را به سمت روش های نوین سوق دهیم.

وی از انصاف برخی از بازاریان در آستانه سال نو و ایام عید نوروز تقدیر کرد و گفت: با حضور در صحنه نیروی انتظامی ، پلیس راه و همکاری بسیج و اعضای شورای تامین امنیت پایداری در حوزه استحفاظی شهرستان حکم فرما بود و برابر گزارش پلیس راه تاکنون هیچ تصادف منجر به فوتی در راههای مواصلاتی شهرستان رخ نداده است.

امام جمعه بردسکن ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به دعوت امام راحل مردم در یک همه پرسی شرکت کردند و با ۹۸.۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب برای نخستین بار از صدر اسلام، یک حکومت اسلامی روی کار آمد که مردمی بودن و الهی بودن در راس امور آن است.حجت الاسلام امینی گفت: نظام جمهوی اسلامی از نظر نوع حکومت در دنیا بی نظیر است و با دیگر نظام ها، سیاست ها و دیدگاه های مختلف فرق دارد چرا که این نظام الهی بر اساس قوانین اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: در ۱۲فروردین حکومتی شکل گرفت که اساس و بنیان آن آموزه های دینی و شرعی است و این نظام الهی تلاش می کند مردم در مسایل سیاسی و اجتماعی به کمال برسند.وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب، دشمنان با اجرای توطئه های مختلف سعی در براندازی نظام اسلامی دارند که این دسیسه آنان با درایت و رهبری حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور بی بدیل مردم در عرصه های مختلف با شکست مواجه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.