×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت احداث بیمارستان جایگزین در بردسکن
قاصدبردسکن

دکتر عین اللهی

ضرورت احداث بیمارستان جایگزین در بردسکن

دکتر عین اللهی در سفر خود به شهرستان بردسکن و بعد از بازدید از بیمارستان این شهرستان در جلسه شورای اداری که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روزی که وارد وزارت شده‌ام، روزانه شاهد مبتلا شدن ۵۰ هزار نفر به کرونا ،۱۸ هزار بستری و ۸ نفر هزار نفر هم بستری در آی سی یو بودم و مرگ و میر بالای ۷۰۰ نفر را تجربه کردم.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون بیش از ۱۴۷ میلیون دز واکسن با همکاری سپاه، هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها تزریق شده است.

عین‌اللهی با بیان اینکه یکی از افتخارات و عملکرد دولت این است که جزو ۱۰ کشور برتر در مقابله با کرونا باشیم گفت: اعضای هیئت دولت در ایام عید کار می‌کردند که این دغدغه ریاست جمهور را می رساند.

وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه دنیا در یک جنگ نهان به سر می برد خاطر نشان کرد: دشمن فشار به روی مردم می آورد تا آنان را از انقلاب منصرف کنند، چرا که جنگ امروزه یک جنگ اقتصادی است و با بستن منابع غذایی، دارویی و دیگر منابع به روی مردم فشار می آورند تا آنان را از انقلاب منصرف کنند.

وی برنامه وزارت بهداشت را «عدالت و تعالی نظام سلامت» ذکر کرد و افزود: کشاورزان یکی از مقابله کنندگان با فشار اقتصادی هستند و امروزه در شرایط فعلی کار یک کشاورز یک جهاد فی سبیل الله می باشد.

عین الهی افزود: شهرستان بردسکن جزو شهرهای ضعیف نیست و از لحاظ امکانات متفاوت است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دستگاه رادیولوژی تنها بیمارستان این شهرستان که قدمتی ۴۰ ساله دارد، سه ماه است که به خاطر دو قطعه از کار افتاده است، دستور داد این دستگاه جایگزین یک دستگاه رادیولوژی دیگر شود و تا یک ماه آینده این مورد صورت پذیرد.

وی به ایجاد بیمارستان جایگزین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد تا یک بیمارستان جایگزین در این شهرستان احداث شود، ولی باید از کمک های خارج از دولت مخارج آن تامین شود چرا که در شرایط فعلی دولت قصدی بر ایجاد و احداث پروژه ندارد و تمام تمرکز روی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.

وی مسائل مربوط به دو بانده کردن جاده خلیل‌آباد به بردسکن، انابد و درونه و احداث پست ۱۳۲ کیلو وات معادن در بخش انابد را مربوط به وزارت راه و نیرو دانست و مسائل مشکلات از این قبیل را به وزرای محترم انتقال خواهند داد.

 

 

امام جمعه بردسکن:

کمربندی بردسکن به یک طنز تلخ تبدیل شده است

امام جمعه بردسکن گفت: ۲۰ سال است که کمربندی این شهرستان نیمه تمام رها شده و اعتباری ۱۰ میلیارد تومانی نیاز دارد و اکنون این کمربندی به یک طنز تلخ درآمده است که احداث آن می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و تصادفات را کاهش دهد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی در این جلسه با بیان اینکه شهرستان بردسکن از جاده های نامناسب برخودار است و حتی یک کیلومتر راه استاندارد ندارد گفت: در طلیعه شروع به کار دولت، مقام معظم رهبری فرمودند که اعتماد از دست رفته مردم برگردد و یکی از کارهایی که آن اعتماد از دست رفته به مردم برنمی‌گردد قول هایی است که عملی نمی‌شود.

امینی با اشاره به اینکه یکی از شعارهای دولت سیزدهم تحقق عدالت و محرومیت زدایی است، بیان داشت: عدالت در توزیع امکانات و تجهیزات بیمارستانی و نیروی انسانی تنها بیمارستان شهرستان بردسکن که بیش از ۴۰ سال از ساخته شدن ان میگذرد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به این شهرستان قول‌هایی داده‌اند که هیچ کدام به غیر از ۴ تخت سی سی یو عملی نشد.

امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه رادیولوژی بیمارستان بردسکن از ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ خراب است افزود: دستگاه رادیولوژی شهرستان دو قطعه آن همراهش نیست و عملاً همانند یک لامپ مهتابی سوخته است.

حجت الاسلام امینی در پایان از عدم استقرار اداره آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی در این منطقه گله و انتقاد کرد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

تکمیل پروژه کمربندی بردسکن جزو مصوبات قرار گیرد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان این که کمربندی بردسکن بیش از ۲۰ سال است که تکمیل نشده است گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم بر تکمیل شدن پروژه های نیمه تمام، پروژه کمربندی بردسکن جزو مصوبات این سفر قرار گیرد.

حجت الاسلام جواد نیک بین در این جلسه با بیان اینکه تکمیل پروژه کمربندی بردسکن می‌تواند به کاهش تصادفات و عدم خرابی آسفالت نیز کمک کند بیان داشت: روزانه با توجه به معادن زیادی که در این شهرستان فعالیت دارند تعداد زیادی از ماشین های سنگین از داخل شهر رفت و آمد می‌کنند و خطر های جبران ناپذیری به بار می‌آورند، لذا تقاضا می‌شود کمربندی این شهرستان هرچه زودتر بودجه آن تخصیص و تکمیل شود.

نیک بین با اشاره به اینکه دو بانده کردن جاده خلیل آباد به بردسکن، انابد و درونه در سال ۱۴۰۰ ماده ۲۳ آن اخذ شد و مبلغ ۶۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته شده است شد، گفت: درخواست داریم این مبلغ به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند چرا که درونه هم به آن اضافه شده و جزو ماده ۲۳ قرار گرفته است.

وی همچنین به احداث پست ۱۳۲ کیلو واتی برق معادن در بخش انابد اشاره کرد و خاطر نشان کرد: احداث پست ۱۳۲ کیلو واتی در بخش انابد کمک به اشتغال است و میتواند فرآوری و زنجیره اشتغال را برای جوانان مهیا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.