×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری شب گذشته در جمع جهادگران دانشجوی اردوهای جهادی و اهالی روستای خضربیگ از توابع شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: انقلاب مسیر خودش را بر پایه مردم تعریف کرده است. رهبر معظم انقلاب همواره دولت ها را به رفع مشکلات مردم و کشور مخاطب قرار دادند تا دولت ها ساز و کاری برای حضور مردم برای حل مشکلات فراهم کنند و یکی از مصادیقی که مردم می توانند در عرصه حل مشکلات حاضر شوند، حضو در گروه های مردمی است تا از این طریق کار را بدست گیرند و مسله را حل کنند.
وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی که شما به خودتان خدمت می کنید و خودتان را می سازید، خاطر نشان کرد: کارکرد گروه های جهادی در مرحله اول برای خودمان است تا اگر مسؤلیتی در این نظام عهده دار شدیم نسبت به مشکلات مردم آگاه باشیم.
مدنی با تاکید بر این که ایران یک کشور ثروتمند است و ریشه همه مشکلات، مدیریتی است، یادآور شد: متأسفانه بسیاری از تصمیمات و برنامه ریزی های غلط بر مبنای آمایش غلط شکل گرفته است که امروز این نارسایی ها در میدان عمل مشخص می شود.
وی حضور در بین مردم و سفرهای استانی را راهگشای مشکلات و اطلاع مسوولان از دغدغه ها و مطالبات مردم دانست و افزود: کارکرد گروه های جهادی ایجاد تحول در مناطق و امید بخشی بین مردم است و این بزرگترین خدمتی است که جهادگران به مردم می دهند.
مدنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بادامستان دیم کوهسرخ در سال های نه چندان دور بزرگترین بادامستان دیم کشور بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل سرمازدگی و خشکسالی های متوالی امروز شاهد از بین رفتن نیمی از این بادامستان هستیم و تلاش می کنیم با رایزنی و هماهنگی با متولیان امر بستر و زمینه را برای احیای آن فراهم کنیم.
گفتنی است مدنی در این دیدار در خصوص ساخت چند باب مدرسه، کمک به تکمیل ساخت سالن ورزشی روستا و فراهم کردن شرایط مناسب در حوزه اشتغال و اقتصاد منطقه، راه اندازی زنجیره های تولید متناسب با ظرفیت و پتانسیل شهرستان، احیای هنر فرش و قالی بافی و مسکن مقاوم قول مساعد داد.
در این نشست ۳ نفر از جهادگران نیز به نمایندگی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در این اردوی جهادی به بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده و نیز دغدغه ها و مشکلات مردم کوهسرخ پرداختند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.