×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مسئولان کاشمری با خانواده شهدا و جانبازان این شهرستان

به مناسبت سال جدید و بهار طبیعت، مسئولان کاشمری با حضور در منزل والدین شهید «مهدی عامری»، مادر شهید «حسن عزیزی ارغا» و جانباز۵۰ درصد «قاسم تارم» با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر با تبریک سال نو، هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهدا دانست و افزود: فرهنگ شهادت نیاز امروز جامعه‌ی ماست، امروز خانواده‌های ما نیازمند به فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این فرهنگ می تواند با دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج شود.
درادامه حسین رزمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر ضمن گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نصیب ما نمود، بی شک هر عزم و تلاشی در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این اسطوره‌های همیشه جاوید شایسته تقدیر و قدردانی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما می باشد.
این دیدار‌ها با حضور دائی صراف فرماندار و سرهنگ رحمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشمر انجام شد.
شهیدان «مهدی عامری» و «حسن عزیزی ارغا» در اول تیر ۱۳۵۹ و پنجم آبان ۱۳۴۰ متولد و در هفتم تیر ۱۳۹۱ و نهم مرداد ۱۳۶۲ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ شهرستان کاشمر از توابع استان خراسان رضوی است که در ۲۴۰ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۶۲۶ شهید، یک هزار و ۷۱۲ جانباز و ۱۱۶ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.