×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت ۳ وقف جدید از ابتدای سال ۱۴۰۱ در خلیل آباد

سید احمد حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد اظهار داشت: با توجه به اجرای برنامه‌های تبلیغی در راستای ترویج فرهنگ وقف در طرح آرامش بهاری از ابتدای امسال تاکنون سه مورد وقف جدید در شهرستان‌خلیل آباد محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: یداله شیرمحمدی ۳۰ دقیقه آب از ۵ چاه عمیق جهت امورخیریه و تهیه جهیزیه و همچنین امور عمرانی مسجد جامع روستای مهدی آباد وقف کرد که ارزش این وقف ۶ میلیارد ریال برآورد می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد در ادامه تصریح کرد: محمدحسن یعقوبی ۴۰ دقیقه آب چاه عمیق جهت امور خیریه و تهیه جهیزیه و همچنین امور عمرانی مسجد جامع روستای مهدی آباد وقف کرد که ارزش این وقف ۷ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی در ادامه با اشاره به ثبت سومین وقف در سال جدید و در قالب طرح آرامش بهاری، اذعان کرد: سیدعلی اکبر جعفرنیای خلیل آباد ۴ ساعت آب چاه عمیق جهت امور درمانی و بیمارستانی شهرستان خلیل آباد وقف کرد که ارزش این وقف ۱میلیارد ریال برآورد می شود.

حسینی همچنین عنوان کرد: ارزش مالی وقف های جدید ثبت شده در شهرستان خلیل آباد بیش از ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده و بر اساس برنامه قرار است، طرح های درآمدزایی در راستای نیات خیر واقفان در این موقوفات نیز اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه وقف باید به عنوان یک سنت حسنه در جامعه ترویج پیدا کند، تشریح کرد: در شهرستان خلیل آباد خیرین و واقفین بزرگی از گذشته تاکنون داشته ایم که با ایثار و گذشت از اموال خود در راستای خدمت به دین و مردم گام های بزرگی برداشته اند.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.